XVII.

Chapter 17.

.....A többiek felálltak és együtt hagytuk el az épületet.....
Csöndesen kezdtünk el sétálni, majd ezt a kínos helyzetet Zayn törte meg.
- Akkor most.....mi lesz? - pillantott ránk.
- Én....haza megyek.. - válaszoltam határozottsággal a hangomban.
Niall nem mert semmit sem mondani, mert tudta, hogy én úgyis ellentmondanék.
- Nálad aludhatok? - 'csúszott ki' Elena száján a gondolata - Persze, csak ha nem lenne baj? - mosolygott kissé feszengve.
- Hogyne, nálam aludhatsz, örülnék is neki..  - villantottam elő én is mosolyom.
- Ezaz! - lelkendezett.
- De akkor hozz alvós cuccost, addig beszaladok hazafelé úton az egyik közeli boltba megvenni a rágcsálnivalót, jó? - adtam ki az 'utasítást'.
- Igenis! - állt be, úgy mintha egy kiképzésen lett volna.
- Ana, és amúgy hol voltál 2 hónapig? Ugye nem zárkóztál be a házba? - érdeklődött Zayn.
- Dehogy.. - nevettem - Hazautaztam , mivel már elég régen voltam látogatóban.. - magyaráztam.
- Értem, hol is élnek a szüleid, Wales-ben? És van egy kistesód is, nemde? - kérdezett tovább.
- Igen, és igen.. Mivel vele találkoztam a legrégebben, ezért most ez jó lehetőség volt, hogy együtt töltsek vele egy kis időt, nagyon sokat nőtt az évek alatt.. - jelent meg halvány mosoly az arcomon.
- Gondolom.. - szélesedtek ki ajkai.
 - Akkor, én ....elköszönök, és majd jössz Elena, rendben? - pillantottam, a még mindig ujjongó lányra.
- Úgy, ahogy mondod.. - bólogatott, én pedig elindultam egy másik irányba, amerre én laktam.
Még messziről is éreztem, a pillantásokat a hátamon, de nem állt szándékomban, hogy megforduljak, és visszanézzek, inkább csak haladtam egyenesen.
Hamar az otthonom előtt találtam magam, és miután megtaláltam a lakáskulcsomat, be is mentem.
A kulcsokat az ebédlő asztalra 'dobtam' majd elterültem az előszoba kanapéján.
'Hogy lehet ennyire ....nem is tudok belegondolni , hogy milyen..Olyan mint volt, még akkor is, ha tudja, hogy rosszat tett...De látom a megbánást a tekintetében' - hunytam le a szemem, nagy gondolkodásomban.
Végül, ezen annyira elkalandoztam, hogy észre sem vettem, a kopogásokat.
- Jaj, igen? Gyere be... - kiáltottam el magam.
- Szia-mia , hol járt a gondolatod bárányka? Na  mindegy nem is ez a lényeg, hanem, hogy..... - halkult el kissé Elena hangja, amikor Niall lépett elő a háta mögül.
- Te meg.....? Ez csajos este, nem lehetsz itt.. - fordítottam hátat a testvéreknek.
- De Annabelle....Ez az én ötletem volt, ne szóld le őt, azt találtam ki, hogy menjünk el bulizni, ünnepeljük meg, hogy visszatértél..... - védte meg tesóját.
- És megint az legyen mint a múltkori bulin, amin még jó, hogy én nem voltam? - emeltem fel a hangom.
- Megértem, hogy ki vagy bukva meg minden, de az már elmúlt, Niall megbánta... - 'játszott' védőszentet továbbra is.
- Ha ennyire bulizni akartok, akkor menjetek, de én kihagynám... - tettem karba a kezem, és már amikor indultam volna el a szobám felé, Niall közbeszólt.
- Az egész csapat csak miattad gyűlik össze, de TE, a makacsságod miatt, még ennek sem örülsz... - majd távoztak.
Fájtak a szavai, de igaza volt...mindenben.
' Mindenki? ...' - agyaltam, miközben rohantam a szobám felé.
A telefonom elővételével láttam, hogy kaptam egy pár üzenetet. Mind Elena-tól volt.
' Ismer..' - mosolyogtam, miközben olvastam a címet, melyik buliba mennek.

Egy neon rózsaszín egybe ruhát találtam magamnak, ami pont megfelelő egy bulira. A smink és a kellékek hamar rajtam 'landoltak', és már készen is álltam. 

' 1 óra készülődés, rekord..' - nevettem el magam az órát vizsgálva.
Lesprinteltem a lépcsőkön, és már az ajtóban is találtam magam, indulásra készen. Újból elővettem a telefonom, hogy jobban szemügyre vegyem, hova is kellene mennem.
'Nincs is olyan messze, elsétálgatok odáig' - okoskodtam, miközben a telefon a táskámban landolt.
1-2 sarokkal később meg is érkeztem a helyszínre, a többiek már biztos bent lehettek , ezért én is beléptem. Nagyon sok ember egy helyen, a legjobb érzés, néha, mint például most. Olyan tumultus volt, hogy az elképzelhetetlen. Az első dolgom az volt, hogy a pultot befoglaljam. Ez így is lett, leültem és kezdésnek csak egy gyümölcslevet kértem. Miközben elém rakták, gyors pötyögtem egy SMS-t Elena-nak, hogy én is megérkeztem, és a pultnál vagyok.
Válasz nem érkezett. Néhány perc múlva egy érintést éreztem a vállamon.
- Tudtam, hogy eljössz..! - mosolygott elégedetten Elena, amikor hátrafordultam.
- Hiszen ismersz.. - villantottam meg én is mosolyom.
- Tudom, tudom.. Jössz táncolni? - húzogatta a karom.
- Na jó, legyen.. menjünk.. - adtam meg magam.
Tánc közben annyira beleéltük magunkat, hogy elvesztettük egymást a nagy tömegben. Hirtelen azt vettem észre, hogy egy idegen sráccal táncolok, aki mellesleg helyes volt. Amikor már nagyon látszott rajtam, hogy unom megkérdezte:
- Meghívhatlak egy italra?
- Az jól esne. - egyeztem bele azonnal.
A pulthoz mentünk, nekem egy gyümölcslevet vett magának pedig valamiféle alkohol szerűt, majd kerestünk egy kicsit  nyugodtabb helyet.
- És megkérdezhetem a neved? - mosolygott miközben leült, én pedig mellé.
- Annabelle , Annabelle Wesley. És téged hogy hívnak? - kíváncsiskodtam most én.
- Az titok.. - hörpintette le italát.
- De miért? - pillantottam rá furcsán.
- Ne kérdezz annyit.. - húzott magához közelebb, mire én ellöktem magamtól.
- Értem már, csak egy egyéjszakás kalandra lettem volna jó.. - kezdtem dühös lenni - Na jó tudod mit, menj a francba, jó? - álltam fel, amikor megfogta a karom.
- Nem, dehogyis, sajnálom. - hajtotta le fejét, amire megenyhültem - Csak szimplán meg akarlak ismerni, kaphatok még egy esélyt? - nézett rám kiskutya szemekkel.
- Na jó, de csak egyet.. - ültem vissza széles mosollyal.
Nagyon sokat beszélgettünk, sok mindent megtudtam róla, és ő is rólam. Rájöttem, hogy nagyon rendes és aranyos srác. Amikor már nagyon későre járt, számot cseréltünk és haza is vitt. Milyen úriember, nemde?

*Az ajtóban*

- Akkor én bemegyek, jó éjszakát, szia.. - nyitottam volna be a lakásba.
- Várj Annabelle, kérdezni szeretnék még egy valamit. - kezdte kissé feszengősen.
- Szólíts csak Ana-nak, és mit szeretnél, mond..
- Rendben, Ana, azt szeretném megtudakolni, hogy holnap ráérsz? - vakarta meg a homlokát , láttam rajta, hogy zavarban van.
- Persze ráérek. - adtam az egyszerű, rövid választ - Majd hívj fel, rendben?
- Oké, nem is zavarok tovább..majd akkor holnap..sziia. - köszönt el, és kocsiba szálás után elhajtott.
' Na ebből mi fog kisülni? Oh, jaj!' - gondoltam, miközben sietve leraktam a táskámat, pontosabban ledobtam az ágyra, majd a fürdőbe vettem az irányt, ahol gyorsan megfürödtem, és máris belehulltam az ágyba. Tényleg hulla fáradt voltam már, de el kell ismernem jó ötlet volt elmenni, kár lett volna kihagyni.

*Másnap reggel*

Hangos dörömbölésre ébredtem, már megint.
'Komolyan én ennyire híres lennék, hogy dörömbölnek állandóan az ajtómon? Na mindegy , látszik , hogy ballábbal keltem ma fel.'
- Ki az Isten az ilyenkor? - ordítottam lefelé menet a lépcsőről.
- Annabelle , én vagyok az. Engedj be! - hallottam Elena hangját.
- Máris. - fújtattam.
Amikor kinyitottam szabályosan a karjaimba esett, és így láttam, hogy nem egyedül jött, hanem Niall-el, csak Niall a kocsijában várakozott.
- Mi történt? - kérdeztem meg, amikor elengedett.
- Azt hittem valami baj történt veled, annyira megijedtem, mert a telefonodat sem vetted fel és már mindenféle gondolatom volt, hogy mit tehettek veled.. - magyarázott.
- Nyugodj meg, semmi nem történt, csak egy jót szórakoztam én is, és hajnalban hazajöttem. - nyugtatgattam.
- Egyedül? Tudod milyen veszélyes egyedül a sötétben az üres utcán? Legalább felhívhattál volna, hogy valaki hozzon haza. - emelte fel a hangját.
- Elena.! Nem egyedül jöttem haza, nem vagyok kicsi, hogy kioktass ezekről , jó? Tudok magamról gondoskodni, hiszen egyedül élek egy lakásban, míg te a sztár tesókáddal.. - kezdtem dühös lenni, és amikor dühös vagyok flegmázok kicsit az önvédelem miatt.
- Igen tudom, tudom. De kivel jöttél haza? - értetlenkedett.
Láttam, hogy Niall is figyel, szóval valamit ki kellett találnom, hogy ne kelljen elmondanom a tegnapi srácot, hékás még nem is tudom a nevét, hm na majd kiderítem.
- Nem tök mindegy, ez legyen az én dolgom. - válaszoltam .
- Ana, én csak aggódtam, nem kell felkapni a vizet.. - magyarázkodott - És bocsii, hogy megkérdeztem azt a valakit. - súgta még , hogy Niall ne hallja - Akkor ha egészséges vagy, mi megyünk is, majd hívlak, sziia.. - köszönt el.
- Sziasztok. - köszöntem majd becsaptam magam mögött az ajtót miután bementem a házba.
'Megint, megint , megint...argh, mindig elszúrom, MINDIG' - idegeskedtem miközben visszakóboroltam a szobámba. Már aludni nem tudtam volna, ezért keresgélni kezdtem a ruháim között, amikor megcsörrent a telefonom.
'Ne már! Utálom ha zaklatnak!' - vettem elő a táskából.
A tegnapi srác volt, ezt onnan tudom, hogy úgy írtam be, mivel a nevét még mindig nem tudom.
- Jó reggelt Ana! Ne haragudj, hogy ilyenkor zavarlak.. - szólt bele boldogan.
- Neked is, Névtelen! - hangsúlyoztam - A neved még mindig nem tudom ... na, de mond, mit szeretnél. - állítottam le magam.
- Bocsi, este az ital miatt volt, a nevem Bruce. És azt szeretném megkérdezni, hogy ma ráérsz? - folytatta.
- Kedves Bruce! Nem akarok bunkó lenni, de épp nem a legjobb pillanatban hívtál fel.. - idegeskedtem.
- Miért ? Mi történt?
- Majd pont neked fogom elmondani, mi? - bunkóskodtam, amit egyből meg is bántam.
- Én csak kérdeztem, nyugi már.. - válaszolt hidegen.
- Bruce, én nem úgy értettem, ne haragudj csak... kicsit zűrös a magánéletem, és ezért ki vagyok kicsit készülve.. Lassan itt a suli, és én pedig romokban heverek. - vallottam be őszintén.
- Megértelek. Nemrég én is így voltam, de már megoldódott az egész. - próbált megértő lenni.
- Köszönöm, hogy megértesz. És azt hiszem, igen ráérek. - váltottam hangnemet.
- Szuper!Akkor olyan 3 órakor érted megyek, rendben?
- Persze, de most le kell tennem. Ne haragudj. - próbáltam lerázni, persze nem azért mert nem akartam volna vele még beszélni, hanem azért, mert tényleg nagyon össze voltam zavarodva.
- Semmi baj, készülődj csak. Szia! - köszönt el.
- Szia. - köszöntem én is, és már le is tettem a telefont.
'Huuuh' de nincs kedvem ehhez az egészhez, de hátha jó sül majd ki az egészből.' - gondolkodtam, miközben a szekrényem felé vettem az irányt, hogy találjak magamnak valami jó ruhát.
Keresgetés közben megcsörrent a telefonom.
- Ez nem lehet igaz! - kommentáltam.
A telefonkijelzőn Elena neve villogott. Azonnal felvettem a telefont.
- Szia, mit szeretnél? - kérdeztem sietősen.
- Csak annyit, hogy engedj be! Miért van bezárva az ajtó? - kérdezett vissza.
- Mert az emeleten voltam, de mindjárt megyek, egy pillanat. - tettem le a telefont és máris siettem lefelé a lépcsőn.
Hamar az ajtóhoz értem, és már nyitottam is.
- Gyere be! - engedtem be Elena-t.
- Mit csinálsz az emeleten, hogy bezártad az ajtót? - húzogatta a szemöldökét, ilyenkor perverz.
- Elenaa! - szóltam rá - Ruhát kerestem a délutáni találkámra.
- Milyen találka? Úgy érted randi? - esett le az álla.
- Igen, tegnap találkoztam a sráccal, a buliban, ő hozott haza. De ez az egy alkalom lesz, mert utána úgyis elmondok neki mindent, hacsak nem, már felismert az újságokból, meg ilyesmi. - sóhajtottam, miközben lépkedtünk a szobám felé a lépcsőn keresztül.
- Hmm, ha segítek ruhát választani, akkor elmeséled milyen volt a randid? - kacsintott.
- Így is-úgyis elmesélném, bolond. De köszönöm, hogy segítesz. - öleltem meg - És örülök, hogy nem haragszol.
- Mondtam, hogy azt csinálsz, amit akarsz. - mosolygott.

Együttes erővel megpróbáltunk keresni egy jó ruhát, persze találtunk is 4 ruha szettet. Egy zöld egybe ruhát, egy narancs, pántos felsőt hozzá egy farmer rövidnacit, egy sárga pánt nélküli egybe ruhát és egy kék superman jeles trikót egy hozzáillő fehér rövidnacival. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése