XI.

Chapter 11. 

.....Ekkor jött egy üzenetem, amit mind a ketten egyszerre akartunk megnézni Niall-el......
Niall gyorsabb volt mint én, ezért ő vette el a telefont.
- Megnézzem , vagy ne..? - kérdezte előmutatva huncut mosolyát.
- Ne, légyszíves add ide... - nyújtottam a telefonért a kezem.
- Ilyen könnyen nem kapod meg.. - nevetett - Na lássuk csak, mit rejt ez a titokzatos levél.. - vette jobban szemügyre.
- Nemár, Niall.. Én mikor nyúlok a te telefonodhoz, hm? - tettem duzzogva karba a kezem.
- Nem emlékszem olyanra.. - tett úgy mintha gondolkodna.
- Ezért add ide.. - próbáltam kivenni a kezéből, de ő úgy felemelte, hogy nem értem el.
- Nem adom... Majd beavatlak mi volt a titkosított leveledben, amit a pasid nem olvashat el.. - válaszolta gúnyosan.
Hirtelen végigszaladt az agyamon, hogy mi van ha Harry küldött valamit.
'Ne, az nem lehet..nem akarok ügyet csinálni, argggh' - gondolkodtam miközben figyeltem éles pillantásaimmal, ahogyan Niall a telefonomat nézi.
Pár perc múlva , csak lerakta a telefont a helyére és rám pillantott.
- Na? - kérdeztem meg óvatosan.
- Mit na? - érdeklődött vissza.
- Mi volt benne? És kitől jött? - kíváncsiskodtam tovább.
- Harry-től jött.. - kezdte mire éreztem magamon, hogy kissé elkezdtem reszketni.
- É-é-és mi állt benne..? - dadogtam.
- Az, hogy holnap találkozni akar veled.. - válaszolta komoly hangon.
- Velem? Miért velem? - tettem úgy mintha nem tudnék semmit.
- Azt csak ő tudja, de azt mondta, hogy holnap a próba után akar találkozni veled, és reméli jössz a próbára velem.. - folytatta.
- Nem megyek.. - jelentettem ki hangosabban.
- Miért? Van valami , amiről tudnom kellene? - húzta fel a szemöldökét.
- Mert nem akarok menni, és kész..És én mindent elmondok neked - erőltettem magamra egy mosolyt.
- Ha nincs titkod előttem, akkor miért nem akarsz jönni?  - húzott magához.
- Nincs kedvem.. - válaszoltam kissé unottan.
- És ha én kérlek meg rá, hogy gyere velem? - nézett kis kutya szemekkel , azokkal az elkápráztató kék szemeivel.
- Akkor talán gondolkodom rajta, reggelig - pusziltam meg az arcát.
- De reggelig tényleg dönts.. - mutogatott az ujjával.
- Jó, jó.. de most én alszom, mert ha azt akarod, hogy menjek , akkor le kell feküdnöm aludni.. - dőltem el az ágyon, mivel ekkor az ágyon ültünk.
Kis idő múlva én már félálomban próbáltam elmélyülve gondolkodni. Minden éjszaka, még mielőtt teljesen elaludnék , félálomban épp gondolatokkal szoktam gondolkodni mindenről.
Most azok a gondolatok járták át az agyam, hogy 'El-e menjek másnap Niall-el , a próbára? Mi lesz ha Harry megint letámad valahol?' ,és még sorolhatnám egy kis ideig még mik futkároztak, végül az álmosság elnyomott a való világtól.

***

Hirtelen felébredtem.
Nem tudtam, hol vagyok, nem találtam magam mellett Niall-t . Egyedül voltam abban a szobában, ahol elaludtam.
Lassan lépkedtem a sötétben, amíg megtaláltam az ajtót. Erősen megszorítottam a kilincset , és kitártam . A fény élesen jött be rajta, és miután hozzászokott a szemem , egy elhagyatott helyen találtam magam.
'Hol vagyok? Hogy kerültem ide?' - néztem körül az 'új' helyen.
- Hahó, van itt valaki? - kezdtem kiabálni, hátha észreveszi valaki.
Ekkor valaki megérintette a vállamat, amitől lefagytam.
- Én itt vagyok veled.. - hallottam a hátam mögött álló , addig a pillanatig idegennek hitt személy hangját.
Megfordultam, és velem szemben Harry-t találtam.
- Harry..te-te-te meg hogy kerülsz ide? Mi történt itt..? - rogyottam a földre.
- Ana.. - guggolt le hozzám - Igazából nem tudom megmondani, hogy mi történt itt, de meghallottalak téged, és ide rohantam.. - válaszolta , miközben nekem egy könnycsepp jelent meg az arcomon.
- De én-én ..Niall házában voltam, hol van ? Hol van Niall? És Elena? - kezdtem el sírni.
- Niall lakásán? Nem, ez az én lakásom, és nem tudom hogyan kerültél ide.. - lepődött meg, majd segített felállni.
- Mi? Már semmit nem értek..Hogyan? Miért vagyok itt? - kérdezgettem úgy, mint aki megőrült.
- Hát , elfelejtetted? - mosolyodott el, amit nem értettem.
- Mit felejtettem el? - kérdeztem vissza.
- Annabelle , Niall itt hagyott téged.. - komolyodott el a hangja.
- Mi? Ezt meg honnan veszed? Nem...az nem lehet.. - kezdtek megint potyogni a könnyeim.
- De igen, elhagyott téged, mert te.... - állt meg.
- Mit tettem én? Mit? - kiabáltam.
- Megcsaltad.. - bújt elő újra kissé gonosz mosolya Styles-nek.
Mintha egy villám csapott volna mellettem a földbe, úgy lehűltem.
'Nem hiszem el? Ez nem lehet igaz..' - gondoltam.
- És, kivel csaltam meg? - kérdeztem halkan.
- Na ki mással... velem..  - egyenesedett ki elégedetten.
- Veled soha az életben nem csalnám meg.. - vágtam az arcához egy pofon kíséretében - Menj a közelemből... - húzódtam arrébb.
- Én csak az igazságot mondtam, édes..- harapott alsó ajkába.
Nem tudtam elfogadni, hogy tényleg ezt tettem volna, ezért elkezdtem szaladni.
'Menjek akármerre, csak Harry-től messze' - mondtam magamban, miközben csak szaladtam, és szaladtam.
Valaki megfogott hátulról a szaladásom közben , és visszarántott.
- Ilyen könnyen nem szabadulsz tőlem.. - suttogta a fülembe, mire a lábára léptem - Heves vagy mint az ágyban.. - tette hozzá rekedtesen.
- Engedj el, te.. te... - rángattam , hogy ki tudjak szabadulni, de nem sikerült, túlságosan szorosan tartott az ő testéhez simulva.
- Akkor megint kereshetlek, szóval inkább nem engedlek el, drágaság.. - szorított még jobban magához annyira, hogy kicsit éreztem is a férfiasságát.
Elkezdte a nyakamat csókolgatni, miközben éreztem a levegővételét. Nem tudtam mit tenni, mert még mozdulni sem engedett.
- Így kezdődött emlékszel? - kérdezte, miközben még folytatta amit elkezdett.
- Neem, nem akarok emlékezni erre, csak engedj el.. - kezdtem volna megint rángatni magam, de most már azt sem engedte.
- Nyugii kislány.. - fordított magával szemben, és még így is nagyon közel tartott magához.
A semmiben álltunk , így senkinek nem tudtam volna szólni, hogy segítsen.
- Ne szólíts kislánynak... eressz el.. -ordibáltam rá, amikor egy nagy puffanás éreztem.

***

Megráztam a fejem, amikor éreztem hogy egy ponton fáj, ahol megütöttem az eséssel.
Abban a sötét szobában voltam, ahol kezdődött ez az egész, de most láttam Niall körvonalazódott testét, ahogy mellettem aludt.
Feleszméltem, és egy kis ideig csak a padlón ültem.
'Ez meg mi volt? Annyira élethűen hatott' - gondolkodtam el ezen 'De csak egy álom volt, csak egy álom' - sóhajtottam egy nagyot, amikor észrevettem, hogy Niall felült az ágyon.
- Mi volt ez a nagy csattanás?  - kérdezte félálomban, miközben a szemét törölgette.
- Én voltam.. - nevettem.
- Azt meg hogy? - nézett nagy kérdő szemekkel.
- Rosszat álmodtam, és leestem az ágyról... - magyaráztam neki.
- Ja, értem.. és mi volt ennyire rossz? - kérdezte, amikor Elena rontott be a szobába.
- Minden rendben van? - kérdezte kissé lihegve Elena.
- Persze, csak leestem az ágyról.. - mondtam el neki is.
- Mit csináltatok ti, hogy leestél? - kérdezte perverz mosollyal, amit láttam mivel Niall az éjjeliszekrényen lévő lámpát felkapcsolta.
- Rosszat álmodtam.. - húztam szélesre a szám.
- És ezért le kellett esned? Ez csak te lehetsz.. - tört ki belőle a nevetés.
- Be is ütöttem a fejem.. - fogtam meg az érzékeny pontot, ahol megütöttem - Na , de most már mehetsz vissza aludni, mert minden rendben.. - hessegettem, miközben felültem az ágyra.
- Jó, jó .. megyek már.. - csukta be maga után az ajtót.
Visszafeküdtem, és Niall is azt tette amit én.
- Akkor , mi is volt az a rossz álom? - kérdezte meg újra felém fordulva.
- Egy elhagyatott helyen voltam ugyanebben a szobában.. Senkit nem találtam, mindenhol kerestelek titeket, kiabáltam .. de semmi, és egyszer csak valaki hátulról megfogott, és magához szorított, de az arcát nem láttam..annyira meg voltam ijedve.. - bújtam Niall-hoz , miközben elmeséltem kisebb átalakításokkal az álmom.
- Ez csak egy álom volt, nem fog megtörténni, mert én mindig itt leszek veled.. - puszilta meg a homlokom, ami nagyon jól esett.
- Te vagy az én védőszentem.. - mosolyogtam rá.
- Te meg az én angyalom, akit meg kell védenem.. - tette hozzá.
Ölelkezve, de mind a kettőnket elnyomott az álom, újból. Most nem kergetett rossz álom, mivel tudtam, hogy Niall velem van.
Az éjszaka többi része hamar eltelt, és reggel csak arra ébredtem , hogy csörög az ébresztő.
- Niall, Niall.. - suttogtam halkan.
- Hmm, igen? - ébredt fel.
- Kelnünk kell.. - avattam be széles mosollyal.
- Hogy érted azt , hogy kelnünk? Te is jössz? - csillant fel a szeme.
- Igen, én is megyek.. - mosolyogtam még mindig.
- De jó.. - tapsikolt.
- Akkor öltözzünk, mert szerintem nem akarsz elkésni... - keltem ki az ágyból.
Az előző napi cuccomat akartam felvenni, amikor Niall kivette azokat a kezemből.
- Naaa, most miért? - tettem karba a kezem.
- Gyere így, fehérneműbe..szexi lennél.. - nevetett.
- Hahaha.. naa add vissza a ruháimat.. - próbáltam visszaszerezni, de nem ment.
- Ne ezt vedd fel, hanem adok másikat.. - rakta le az ágyra, miközben a szekrénye felé fordult.
- Most komolyan a te ruhádat vegyem fel? - jegyeztem meg, miközben figyeltem , mit csinál.
- Persze.. - nézett egy pillanatra rám, majd vissza a szekrényre.
- Niall.. - kiabáltam, ha azt kiabálásnak lehet nevezni, a nevét.
- Nyugi, nem az én ruháimat fogod felvenni, hanem ezt.. - vett elő egy csomagot.
- Ez mi? - kérdeztem tovább.
- Ajándék..Vettem neked ruhát.. - mosolygott miközben a kezembe nyomta.
- De-de .. nem kellett volna.. - ellenkeztem.
- Fogadd el..gyönyörű leszel benne... - beszélt rá.
- Na jó, de csak miattad... - nyomtam egy puszit ajkaira - Köszönöm..
- Nem kell megköszönnöd.. - csókolt vissza - Na de most siess, próbáld fel, és had lássam... - siettetett kicsit.

- Megyek, megyek.. - tűntem el a fürdőben.
Amikor kibontottam a csomagot, elállt a szavam. Egy gyönyörű piros egybe ruhát rejtegetett az ajándék, aminek az alja olyan szoknyából állt , az eleje kicsit rövidebb volt mint a hátulja. Egyszerűen csodás!
Amikor felpróbáltam, nem tudtam magamra mit mondani, mert nagyon tetszett magamon, ugyanakkor nem nagyon szeretem az egoista énemet, így csak kinyitottam a fürdőt, és kilépkedtem rajta.

Nem éppen a legjobb pillanatban tettem meg ezt, mert Niall reakciója kicsit arcpirulásra kényszerített.


3 megjegyzés: