XII.

Chapter 12.

......Nem éppen a legjobb pillanatban tettem meg ezt, mert Niall reakciója kicsit arcpirulásra kényszerített........
- Niall! Miért nézel így rám? - kérdeztem teljesen kivörösödött arccal.
Épp akkor húzott magára egy farmer nadrágot, és állt meg félmeztelen.
- Gyönyörű vagy! Jó választás volt a ruha.. - húzott közelebb magához.
- Azért túlzásba ne ess, mert a ruha igaz nagyon szép, de én.... - ajkaimra helyezte övéit, így elhallgattatott.
- Hányszor vetetted már be ezt? - néztem a gyönyörű szempárjaiba.
- Nem tudom.. - nevette el magát, amikor kérdőn pillantottam rá.
- Ilyen sokszor? - kérdeztem meglepetten.
- Annyira nem sokszor..igazából a filmekből láttam ezt, és ki akartam próbálni.. - karolta át a derekam, én pedig a nyakát.
- Na azért.. - mosolyodtam el elégedetten - De szerintem most már indulnunk kellene, nem? - pillantottam az órára.
- Ah, tényleg... - engedett el - Gyere menjünk.. - nyitotta ki az ajtót.
- És Zayn? - pillantottam Elena ajtaja felé.
- Kopogj be, lent megvárlak.. - lépdelt lefelé a lépcsőn.
Elindultam, épp be akartam kopogni , amikor Zayn már nyitotta is az ajtót.
- Oh, szia Annabelle... - mosolyodott el - Csinos vagy.. - tette hozzá.
- Köszönöm.. - villantottam én is elő mosolyom.
- Meg sem kérdeztem, miért jöttél? - lépett ki az ajtón.
- Csak a próba miatt, mert én megyek Niall-el, és nem tudtam, hogy te elindultál-e már.. - válaszoltam, amikor előbújt Elena Zayn háta mögül.
- Én is megyek..!! - kiabálta - Indulás.. - csukta be maga után az ajtót.
Mivel 4-en befértünk egy kocsiba, ezért inkább Zayn kocsijával mentünk el a próba helyszínére.
Mi érkeztünk meg legelsőnek, a többiek sehol nem voltak.
- Biztos, hogy ide kell jönnünk? - kérdeztem körülnézve.
- Tuti.. - adta a választ Niall.
- Akkor várjunk ... - ültem le az egyik székre.
Pár perces várakozás után befutott mind a 3 jómadár.
- Sziiiasztok.. - köszönt hangosan Loui.
- Sziasztok.. - köszöntünk egyszerre.
Harry kissé elégedetten mosolygott , amikor megpillantott engem.
- Elena , kérhetnék tőled valamit? - súgtam Elena fülébe, amíg a fiúk rendezkedtek.
- Tessék? Mit szeretnél? És miért suttogsz? - nézett rám kíváncsian.
- Itt maradsz mindig mellettem? Tudom, kicsit fura kérés, de légyszi... Mert ez egy kicsit kínos kérés, mert még soha nem voltam itt... - pirultam kicsit ki.
- Uhhm, persze itt maradhatok, úgysem megyünk addig sehová - mosolygott - És ne érezd magad kínosan, inkább élvezzük a zenét, ha persze elkezdődik.. - nevetett.
- Köszönöm.. - mosolyodtam el én is.
A srácok, mint mindig most is a legjobb formájukat hozták, mi pedig jót szórakoztunk az egész alatt. Táncoltunk, énekeltünk, egyszóval nagyon jó volt.
- Szüneeet! - kiabálta a próbát irányító személy, mindig elfelejtem az ilyen hivatalos neveket, de sebaj.
- Mennyi szünetet kapunk? - kérdezte Harry visszakiabálva, amit mindenki nevetett.
- Annyit , hogy megtudjatok ebédelni, és utána folytatjuk.. - avatta be.
- Köszönjük.. - mondták egyszerre.
Épp Niall jött volna oda hozzám, amikor Harry hamarabb odaért.
- Ráérsz egy percre? - kérdezte, amikor Niall megfogta hátulról a vállát.
- Hát te? - nézett rá nagy kérdő szemekkel.
- Öhm, épp megyek a mosdóba... - vakarta meg a fejét, és el is viharzott.
- Mit akart? - pillantott most rám.
- Nem tudom.. - húztam fel a vállam.
- Akkor, elmegyünk ebédelni? - fogta meg a kezem.
- Aha, mindjárt, várnál egy percet, kiszaladok a mosdóba... - indultam el.
- Oké, de siess.. - hallottam még a hangját, miután bementem.
A férfi és a női mosdóhoz először egy ajtó vezetett, majd ha azon az ajtón beléptél kétfelé ágazott az út. Külön a férfiaknak, külön a nőknek.
Amikor beléptem, Harryvel futottam össze, ő épp kijött én pedig mentem volna be, ha elengedett volna.
- Mit szeretnél?- tettem fel a kérdést egy kicsit flegmább stílusban.
- Csak annyit, hogy ma örülnék ha otthon lennél.. egyedül.. - mosolyodott el kissé perverzen.
- Arról ne is álmodj..még csak azért sem lennék, mert tudom, hogy tervezel valamit... - válaszoltam.
- Egy meglepetést terveztem, de ha nem hát nem.. - engedett el, hogy be tudjak menni az én részlegemre.
- Várj milyen meglepetés? - kérdeztem volna rá, de mire visszanéztem, eltűnt.
'Ezt direkt csinálta, de egy ......... áh, nem is érdemes ilyennel foglalkozni..' - mentem be. Miután kijöttem , csak arra tudtam gondolni, milyen meglepetést is tervezhetne.
- Annabelle, na végre, hogy kijöttél.. - karolt át Niall - Mehetünk? - kérdezte hangosabban, hogy a többiek is hallják.
- Igeeen.. - ordították egyszerre.
- Mindenki jön? - kíváncsiskodtam halkan Niall fülébe súgva.
- Igen, együtt szoktunk ebédelni, de egy bökkenő van... - nézett körül - Harry nincs itt. - mondta.
- Hé, hol van Harry..? - kérdezte Lou.
- Épp ezt néztem én is, merre lehet? Mindig együtt eszünk ilyenkor.. nem értem.. - adta a választ Niall.
- Na mindegy , akkor kihagyja a jó szórakozást.. - nevetett fel Liam.
- Így járt.. - tette hozzá Zayn.
Együtt sokat viccelődve, megebédeltünk.
- Szerintetek mennyi időnk van még? - kérdezte Loui, amikor kijöttünk.
- Nem tudom, szerintem annyi, hogy visszamenjünk, miért? - kérdezett vissza Liam.
- Csak kérdeztem, csak kérdeztem.. - válaszolt - Akkor, INDULÁS.. - kiáltotta el magát Louu.
Ha nem lenne ki kéne találni, sőt nem is lehetne kitalálni. Nem csalódtunk!
Mire visszaértünk Harry már ott volt, és ült egy széken.
- Csak, hogy visszaértetek.. - förmedt kicsit  ránk.
- Attól , hogy neked nincs jó kedved, nem kell rajtunk levezetned, amúgy is hol voltál? Együtt szoktunk menni ebédelni, nem magányos farkast játszani.. - állította le Niall.
- Csak egyedül akartam lenni, hős szerelmes.. - pillantott gonosz, morcos tekintettel fel.
- Téged meg mi lelt? - kérdezte meglepődve Zayn.
- Na a másik szerelmes is megszólalt.. - fújta ki a levegőt.
- Harry most már állítsd le magad.. - szólt rá Liam.
- És ha nem? - vágott vissza.
- Ne viselkedj már úgy mint egy gyerek.. - szálltam be én is, mire rám nézett és elhallgatott.
- Annabelle mindenkire hatással van.. - mosolygott Zayn karjaiból Elena, amire én csak kacsintottam.
- Folytathatjuk a próbát? - kérdezte Loui.
- Szerintem inkább szóljunk, hogy majd holnap... mert ha Harry ilyen marad, nem lehet próbálni.. - válaszolta határozottan Liam.
Mindenki egyetértett ezzel, így szabadjára lettünk engedve máról.
- És most mivel töltsük az időt? - nézett rám Niall.
- Ne megyünk el strandolni Elena-jékkal? - jött hirtelen az őrült ötletem.
- Strand? - gondolkodott el - Jó ötlet.. csak hova lettek Elena-jék? - nézett körbe.
- Szerintem hazamentek, hívjuk fel őket.. - vettem elő a telefonom.
Kikerestem és már tárcsáztam is Elena-t, amikor meghallottam a csengőhangomat, amit ő állított be nekem.
- Bent vannak.. - nevettem el magam.
- És tényleg nézd csak.. ott.. - mutatott rájuk.
Ekkor jöttek ki.
- Miért hívtál? - kérdezte Elena.
- Azt hittem otthon vagytok már, amúgy azt találtam ki, hogy elmehetnénk standolni, na mit szólsz? - mondtam el az ötletemet.
- Ez jó ötlet, csak még egy kicsit várnunk kell, mert most Zayn Harry-vel beszél.. - válaszolta, amikor én egy kicsit megrémültem, persze nem mutattam ki.
- És-és..miről? - kíváncsiskodtam.
- Hogy miért volt ilyen.. de eddig csak azt mondta, hogy nincs közünk hozzá, ez az ő dolga.. bár lehet azért mondta mert én is ott voltam.. - gondolt bele Elena.
- Majd meglátjuk hátha kiszed valamit  belőle Zayn, ha meg nem ő, majd én.. - szólalt meg Niall.
Pár perc múlva egyszerre jött ki a két szívtipró, már Harry sem volt annyira morcos.
- Zayn, képzeld Ana azt találta ki, hogy menjünk strandolni.. - ugrott Elena Zayn-hez.
- Na ez briliáns ötlet, de előbb haza szaladok akkor a fürdő nadrágomért.. - mosolygott.
- Én megyek , jó mulatást.. sziasztok.. - köszönt el Hazza, és még utoljára kacsintott rám egyet.
- Szia.. - köszöntünk egyszerre.
- Nem kell hazamenned, Niall-nek több olyan nadrágja is van..kölcsön ad egyet.. - pillantott cuki szemekkel bátyjára.
- Persze, hogy adok.. azért nem kell hazamenned.. - húzta szét ajkait.
- Akkor Elena pedig nekem ad fürdőruhát, mert az nincs nálad.. - nevettem.
- Én mindent megosztok veled Ana.. - kerekedett neki is mosolyra a szája.
Így hazamentünk , Elena nekem , Niall pedig Zayn-nek adott a fürdéshez kellő dolgot.

Elena sokáig válogatott, mire talált egy hozzám illő bikinit a fiókjából. Egy csodálatos lila színű , mintás , két részes bikinit adott a kezembe.

- Ez jól fog állni, de azért most próbáld fel, nehogy ne legyen jó, oké? - csukta be a komótot.
- Ez gyönyörű... - ámuldoztam - A ruha szép lesz, csak a hordója nem.. - sóhajtottam.
- Ana, ne beszélj butaságot..Próbáld fel, és megnézzük hogy áll.. -biztatott.
Gyorsan a fürdőbe mentem, hogy felvegyem. Épp kiléptem a fürdőszoba ajtaján, amikor Niall akart bemenni Elena-hoz, de meglátott engem és csak nézett.
- Mi az? Ennyire nem jó? - rémültem meg.
- De , dehogyisnem ..csodásan nézel ki.. - csókolt meg.
- Most megyek be Elena-hoz megmutatni, te miért is jössz? - pillantottam rá pervezen csillogtatva szemeim.
- Csak szólni akartam, hogy megnézze Zayn-t , hogy melyiket nadrágot adtam oda neki, és ne nézz rám ilyen perverzen.. - tört ki belőle a nevetés, és benyitottunk az ajtón.

Amikor Elena meglátott nem tudott szóhoz jutni.

4 megjegyzés: