XXVIII.

Chapter 28.


- Szóval, az úgy volt, hogy.... - vágtam bele.  
A legeslegelején kezdtem. Jobban mondva, a 'Niall megcsalt' résznél, mert az tényleg ok nélkül történt.
- Ez komoly? Ti voltatok az álom pár, erre megcsal? De, hogy tehette ezt? - kérdezte, miközben sétáltunk a suli felé.
- Nem voltam otthon, mert titokban hazamentem. Nem akartam, hogy tudják. Pihenni akartam. - magyaráztam.
- Értem én, de akkor sem kellett volna ezt csinálnia. - mozgatta vízszintesen a fejét.
- Igaz, de mesélek még, ez még csak a kezdet. Először is, kérdezek. - folytattam.
- Nyugodtan. - mosolygott.
- Neked még mindig tetszik Harry?
Csöndben maradt. Kissé megijedtem, mert ha 'igen'-nel válaszol, akkor nem mondom el neki a dolgokat.
- Nem... öhm, van valakim. - mondta kissé megszeppenve.
- Hűha! És ki a szerencsés? - húzogattam a szemöldököm perverzen.
- Előbb te mesélsz, majd utána jövök én. Szóval Harry-nél tartottunk! - terelte a témát.
- Jó, oké! Szóval az van, hogy kicsit kavartam Harry-vel is. - hadartam el .
- Miközben Niall-el együtt voltál? - lepődött meg.
- Nem! Dehogy! Amikor már a szakítás közeli állapotban voltunk, ez rakta az i-re a pontot.
- Hmm.. értem! És, történt is valami köztetek? - fürkészte arcomat.
Ekkor érkeztünk meg a suliba, ahol inkább nem beszélnék ilyesmiről.
- Tudod mit, az évnyitó után megtudod! - kacsintottam.
- Ajj, ne már! - sajnálkozott - Na, jó, oké 1 feltétellel. Ha csak az igazat mondod! És nyugi, nem fogok haragudni rád, mert nincs okom rá! - egyezett bele.
Az osztálytermekben volt a gyülekező, majd ki kellett mennünk az udvarra. Belépve, egy csomó emlék feltárulkozott az agyamban. Végigpillantottam a falakon, mintha már több éve nem jártam volna ott, pedig csak 3 hónap volt. A padomnál Elena ült Caroline-nal.
'Most jön a feketeleves!' - sóhajtottam egy nagyot, mielőtt odasétáltam volna.
- Sziasztok! - köszöntem lassan.
- Szia Annabelle! - köszöntek vissza egyszerre.
- Mi újság veletek? - tettem le a táskámat.
- Semmi, bulit rendeztünk Carolne-nak, mert tegnap jött haza. - mesélt Elena.
Hangja ugyanolyan volt, mint amilyen még a 'Niall ügy' előtt volt.
- Értem… és jó volt? - érdeklődtem.
- Igen, nagyon - kezdett áradozni Carol - Kár, hogy nem tudtál részt venni rajta, mert dolgoztál. Majd legközelebb! - kacsintott.
Hirtelen mimikátlan lett az arcom. Én dolgozni? Ez komoly? Vagyis, nem az, hogy nem dolgoznék, de hát nem kerestem még nyári melót, szóval... mindegy is. Meglepett, hogy Elena és a többiek ezzel csapták be. Bár, megértem.
- Ja, igen.. a sok munka.. - improvizáltam, miközben Elena-ra pillantottam.
- Na, és mi jót dolgoztál? Mert azt Elena nem tudta megmondani. - mosolygott.
- Egyik ismerősöm beajánlott a lakásomhoz közel lévő pékségbe. - viszonoztam mosolyát.
- Nem is mondtad, hogy dolgoztál. - szólt közbe Ciara.
Már csak ez hiányzott.
- Öhmm, csak Elena-nak említettem, hogy lehet sikerül bejutni. Gyere, menjünk ki, mert mindjárt kezdődik, csajok, majd jöttök! - húztam magammal Ciara-t.
- Miért jöttünk ki hamarabb? Az incidensek miatt? - értetlenkedett Ciara.
- Azért IS, de.. mondok valamit. Nem dolgoztam a nyáron. - vallottam be neki.
- Hogy-hogy? Bent nem az volt, hogy... várjunk csak! Hazudtatok Caroline-nak? - esett le neki.
- Nem én! Hanem Elena. Mert nem hívtak meg a buliba. Csak... nem akartam, hogy teljesen tönkremenjen a kapcsolatom vele is. Érted? - magyarázkodtam.
- Hmm, értem. De ez azért gonoszság volt tőle. - tette hozzá.
- Az, de megérdemeltem, hiszen lefeküdtem Harry-vel, a tudta nélkül.. - motyogtam.
- Hogy mit csináltál? - kerekedtek ki szemei.
- Ja.. igen.. hoppá.. hangosan gondolkodom. Ezt akartam elmondani…Harry-vel vesztettem el a szüzességem.. - hajtottam le a fejem.
- És, ez olyan nagy baj? - kérdezte nagy meglepetésemre.
- Azt hittem, vagyis úgy éreztem igen. De ezek szerint akkor.. mégsem..
- Ha nem voltál már együtt Niall-el , akkor nem baj, ez természetes.. 17 leszel két hónap múlva.. - válaszolt, miközben én boldogan megszorongattam.
- Úúúgy örülök, hogy nem baj! Ez fontos volt számomra! - ujjongtam.
- Örülök, hogy örülsz Ana!
Mire befejeztük a trécselést Carol és Elena is kijött az épületből.  Megkezdődött, az évnyitó.
- De Caroline előtt ezt tartsuk titokban, rendben? - súgtam még oda Ciara-nak.
- Oké. - bólintott.
Az ünnepség többi részében nem szólaltunk meg, csak csendesen figyeltünk. Ez két okból volt, az egyik, hogy elől álltunk, ezért az osztályfőnök, ha egy pisszenést is meghallott már üvöltött, a másik pedig, hogy nem volt miről beszélnünk. Az igazgató elkezdte mondókáját és csak mondta és mondta. Hogy tud valaki ennyit beszélni? Egyáltalán, miről lehet ennyit beszélni? Mindegy. Végre vége lett.
- Gyerekek! Holnap reggel 8-kor megnyílik előttetek a 11. évfolyam kapuja. Mindenkinek sok sikert kívánok a tanévre. Most mehettek! - búcsúzott el az osztályfőnökünk 4 monoton osztályfőnöki óra után.
Gondolhatjátok, hogy nézhettünk ki. De szerintem tudjátok, hogy megy ez.
- Végre. - sóhajtottam egy nagyot, miközben kiléptünk az iskola kapuján - Mit terveztetek délutánra? - kérdeztem a lányoktól.
- Medencés bulit tartunk. Niall és Zayn ötlete. - válaszolta egyszerre Caroline és Elena.
- Áh, értem. Az jó! Érezzétek jól magatokat! - kacsintottam rájuk - Ciara, te nem akarsz átjönni hozzám? - fordultam Ciara-hoz.
- Hát, nem is tudom... lett volna programom, de az nem olyan fontos. Vagyis halasztható! Szóval, benne vagyok! - mosolygott.
- Lányok, nem jöttök át a bulira? Mindenki ott lesz, vagyis Liam nem biztos, de rajta kívül mindenki.  - húzódott szélesre a szája Carol-nak.
- Sajna, én nem tudok menni most, mert még helyzetjelentést kell adnom anyunak..bocsi! - biggyesztettem le a szám - Majd legközelebb!
- Kár! Na, mindegy, majd találkozunk holnap, sziasztok! - indult el sietve Elena, miközben húzta maga után Carol-t.
  - Na, mesélj csak Ciara! Nem úszod meg, ki is a csávód? - nyaggattam hazafelé menet.
- Hát, miután nem beszéltünk, a csapattal sem tartottam a kapcsolatot. Csak a hírekből tudtam, hogy mik történnek körülöttetek, de mondjuk a ti szakításotokat jól eltitkoltátok mindenki előtt. Ügyes! - nevetett fel - De, egyik nap arra lettem figyelmes, hogy Liam szakított Danielle-el. Gondolom, tudtad. Meg is lepődtem, mint ahogyan a ti esetetekben is. Pár napra rá, kaptam facebook-on egy üzenetet. Szerinted ki volt? - tette fel az elég egyértelmű kérdést.
- Liam? - lepődtem meg.
- Igen. Beszélgettünk, elég sokat. Több napon keresztül sőt, heteken át. Aztán elkezdtünk találkozgatni és most... - nem hagytam, hogy befejezze, mert rájöttem már a dologra.
- Együtt vagytok. - zártam le a mondatát mosolygósan.
- Igen. Olyan cuki! - áradozott.
- Elhiszem! Örülök nektek! - öleltem meg.
- Köszönjük!
Hazaérve megágyaztam Ciara-nak is és kezdhettük a filmezést. Persze a popcorn nem maradhatott el. 

- Szerinted van itthon pattogatott kukorica? - néztem az előszobában tv-ző Ciara-ra .
- Én tudjam? Te lakásod! - röhögött.
- Igaz! Na, megvan! - emeltem magasba a rágcsálnivalót, amikor megszólalt a telefonom - Ciara, megnéznéd? Addig berakom a mikroba. - kértem meg.
- Aha. - vette a kezébe a készüléket - Harry az. - húzogatta a szemöldökét.
- Mi van? Nyomd ki. - válaszoltam.
- Dehogy! Vedd fel! - állt fel, hogy odahozza nekem.
- Nem akarok vele beszélni. Nincs mit vele beszélnem. - magyaráztam feszülten.
- Adhatnál neki egy esélyt. - piszkált.
- Na, jó add ide! - vettem a mobilt, hogy benyomjam a zöld gombot.
- Szia Ana, mi újság? – hallottam meg Hazz rekedtes, mély hangját.
- Hali, semmi épp csajos estém van Ciara-val. Mit szeretnél? – tértem a témára.
- Csak annyit, hogy nem megyünk el négyesben bulizni? Liam helyzetjelentést adott, hogy otthon lesztek, szóval arra gondoltam kiruccanhatnánk. – magyarázott lelkesen.
- Harry, a számból vetted ki a szót! Nem! Holnap suli. Igaz még nem tanulunk, de akkor is menni kell, és amúgy sem kellene veled beszélnem..
- De, egy napot csak kihagyhatsz.. főleg az elsőt – próbált rábeszélni.
- Nem! Az a legfontosabb! – tiltakoztam.
- Jaj, Ana! Egy napba nem halsz bele! Használjuk ki, hogy még nem tanulunk! – hallottam a háttérből Ciara-t.
- Ciara, ne kezd te is! – pillantottam rá. – Tudod mit, Styles! Összeül a kupaktanácsunk, és visszahívlak, ha eldöntöttük, az úgy jó?
- Tökéletes, Szépségem!
- Ne hívj Szépségemnek! Na, szia. – tettem le a telefont.
Ciara mellé ültem.
- Nem tudsz neki ellenállni, mi? – húzta perverz mosolyra a szája sarkát.
- Ezek szerint. Argh, de ez így nem lesz jó! Nagyon nem. – sóhajtottam.
- Akkor menjünk vagy ne? – tette fel a legnagyobb kérdést.
- Ha te akarsz, akkor én is! – álltam fel a kanapéról.
- Akkor vágjunk bele! – ujjongott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése